El premi, biennal i dotat amb 7.000 euros, proposa, enguany, quatre eixos estratègics
Aquests, pendents d’aprovació seran l’educació feminista, l’educació per a la Memòria Històrica i dos eixos més que exposava la tinent d’alcalde i regidora d’educació, Sandra Castro: “un dels eixos inclourà totes les propostes educatives per canviar el món relaciones amb els objectius de desenvolupament sostenible i l’educació intercultural”.
Enguany la 20a edició del Premi Batec a la innovació educativa per la transformació social pretendrà incidir en la participació i la temàtica.
Els Premis Batec són biennals a partir del 2022 i es dotaran de 7.000 euros que es repartiran d'acord amb el que s'estableixi a cada convocatòria. En l'actual, es destinaran 5.000 euros al primer premi i 2.000 per a un accèssit o projecte finalista. Es publicaran ambdós treballs.