La Plana de Lleida es ven com a Conreadora de talent en la campanya de recuperació post-covid presentada a la Seu Vella

L’acte s’ha celebrat a la nau central de la Seu Vella i ha comptat amb la presència, entre d’altres, del conseller d’Economia i Empresa, Roger Torrent, que ha evidenciat que toca sumar esforços per assolir les missions marcades per la Unió Europea: “Som aquí per alinear totes els forces econòmiques, socials i territorials del país per assolir les missions que ens marca la Unió Europea per superar el futur que ens arriba, el futur post-covid”.


La campanya té com a objectiu combinar l’actuació directa sobre l’autoestima lleidatana amb suports locals i la mostra a la resta del territori català dels valors del talent lleidatà amb suport d’abast nacional. De fet, el president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha volgut destacar l’excel·lència del territori: “És una campanya que recupera allò que som i ens fa sentir orgullosos buscant, entre nosaltres, el talent que tenim, que és molt. Volem que a tot arreu es parli de l’excel·lència lleidatana més enllà de la producció agrària”.


Tot i que la campanya, segons explicava Talarn, està centrada en la Plana de Lleida, s’ampliarà els seus objectius també al Pirineu: “Estem treballant en una campanya semblant de cara a la tardor pensada en refermar les fortaleses del Pirineu, on tenim un talent imprescindible”.


Així doncs, una campanya que, entre d’altres objectius, pretén oberir una visió àmplia del ‘fet lleidatà’ més enllà de la seva importància agrària i posant precisament el treball del camp com a base de desenvolupament social lleidatà en diferents disciplines. 

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward