L'Oficina d'Atenció Ciutadana de Tàrrega implementa la cita prèvia a partir de l'1 d'octubre

L'Ajuntament de Tàrrega implanta el sistema de cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana a partir del dia 1 d'octubre. Aquesta s'implementarà també a l'Oficina Municipal d'Escolarització.


Amb aquesta mesura la capital de l'Urgell vol millorar així la qualitat del servei i reduir el temps d'espera de les persones usuàries. A més, l'assignació de cita també contribuirà a garantir els protocols de prevenció contra la Covid-19, ja que el nou sistema facilitarà un accés més esglaonat a l'OAC.

La cita es pot demanar a través del web tarrega.cat/citaprevia o del telèfon de l'oficina de 9 del matí a 1 del migdia.



Tot i la nova mesura, es continuarà atenent persones usuàries sense cita prèvia en la resta de franges horàries que l'oficina roman oberta. Així, ambdós procediments d'atenció al públic conviuran per garantir una atenció ràpida en cas d'haver d'atendre tràmits urgents.

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward