L'Agència de Consum ha atès més de 800 consultes a l'Alt Pirineu el 2021, un 11% menys que l'any anterior

L'Agència de Consum ha atès més de 800 consultes a l'Alt Pirineu el 2021, un 11% menys que l'any anterior. Els serveis de consum, els subministraments i les telecomunicacions són els principals motius de reclamació.


L'Alt Urgell és la comarca on l'Agència Catalana de Consum ha rebut més reclamacions, amb prop de 300, seguida de l'Alta Ribagorça amb unes 230 i el Pallars Jussà amb 160. Per sectors, el 40% de les consultes són sobre serveis generals de consum, un 18% sobre electricitat, gas i aigua i un 16% sobre telecomunicacions i internet.


El director de l'Agència Catalana del Consum, Francesc Sutrias, ha explicat que s'ha notat una recuperació de l'activitat, tant pel que fa a reclamacions com a resolucions. En el cas de l'Alt Pirineu, de tots els casos registrats se n'han resolt 107, un 34% més que l'any 2020. La mitjana catalana de resolució és del 61%, una mica per sobre de la de l'Alt Pirineu i Aran.


Les actuacions inspectores a la demarcació de Lleida han estat de prop de 650, gairebé el 8% del total de Catalunya. Aquesta xifra suposa un increment del 132% respecte a l'any anterior.

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward