L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Segrià tanca el tercer trimestre de l’any amb 355 expedients tramitats

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Segrià tanca el tercer trimestre de l’any amb 355 expedients tramitats. Són 28 més que en el trimestre anterior.


Durant els mesos de juliol, agost i setembre s’han resolt 87 consultes, 75 mediacions, de les quals 40 han estat resoltes favorablement i les altres 35 han estat arxivades per no haver prosperat la mediació. També s’han resolt 107 reclamacions. Per contra, no hi ha hagut cap queixa.


Per sectors, les empreses sobre les que s’han registrat més reclamacions durant aquest trimestre són les pertanyents a telecomunicacions amb un 23 per cent, les de subministrament d’electricitat i gas amb un 15%, les de transport aeri amb un 14%, 11 per cent sobre les agències de viatges i les d’allotjaments amb un 7%.


També durant aquest període l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Segrià han tramitat 38 expedients corresponents a afectacions derivades de la crisi de la COVID-19, que representa un 11 per cent del volum total tramitat en aquest tercer trimestre.

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward