Turisme de Lleida treballa en una campanya adreçada al turisme de proximitat de cara a l'estiu

Turisme de Lleida treballa en una campanya adreçada al turisme de proximitat de cara a l'estiu. El principal públic serà el de l'àrea metropolitana de Barcelona, sense oblidar altres zones del país, així com l'Aragó o Navarra.


El regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Lleida, Paco Cerdà, ha explicat als micròfons d'Ua1 Lleida Ràdio que la campanya, que s'està treballant i s'haurà de treure a licitació, es difondrà a través dels mitjans de comunicació i d'altres plataformes. També ha apuntat que un dels eixos entorn dels quals girarà serà la natura, i ha posat com a exemple projectes com "el parc natural de Raimat, que està lligat amb l'Horta de Lleida, amb camins i rutes de BTT, running i per passejar". Cerdà creu que el missatge que cal enviar és el de "veniu aquí que tenim de tot: tenim monuments, tenim cultura i tenim natura".


El màxim responsable de Turisme de Lleida afirma també que aquesta campanya s'emmarcarà en un pla de xoc que és necessari per reactivar les activitats que s'han aturat en els darrers mesos a la ciutat, i que anirà acompanyat d'altres iniciatives, com ara "un pla per posar en valor la marca Lleida, que cal recuperar i potenciar" o "un pla de partners per posar-nos en contacte amb empreses que puguin estar al nostre costat i nosaltres al seu". Una altra d'aquestes accions és la campanya de vals per consumir al comerç de proximitat i la restauració de la ciutat que es va aprovar en el darrer ple de la Paeria a proposta de Cs.

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward