Turisme de Lleida presenta la campanya ‘Lleida, tot el que estimes’

La campanya està basada en alguns dels valors de la ciutat en clau d’atractivitat, però també posa de manifest la singularitat de la ciutadania, potenciant l’autoestima, d’aquí el lema escollit, ‘Tot el que estimes’, que rebla el clau amb una segona crida, que explicita ‘Amb qui més estimes.


La campanya es desenvoluparà entorn de 4 eixos de promoció. Els dos primers fan referència a la cultura i el patrimoni, en tant que la ciutat de Lleida és manifestament rica i valuosa en aquests dos nivells de capacitat de promoció els quals, definitivament, han d’arribar a tots els racons del país.


Un tercer eix és la natura. En aquest sentit, les corones verdes que envolten la ciutat i especialment l’Horta de Lleida, el parc Natural de la Mitjana, la vinya o l’entorn del riu són elements que confegeixen una personalitat distintiva a la ciutat i als seus atractius.


El darrer dels eixos de la campanya és la gastronomia, un element qualitatiu innegable de la ciutat. Està previst que aviat es presenti una subcampanya específica de suport i promoció del sector de la restauració de la ciutat.

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward