Moltes empreses han augmentat la distribució alimentària a particulars, en detriment de la distribució a hotels i restaurants

Moltes empreses han augmentat la distribució alimentària a particulars, en detriment de la distribució a hotels i restaurants. Des de l’empresa Banzaai Market han vist aquest canvi en les demandes a causa del confinament.


Ho ha explicat Arnau Bresolí, un dels propietaris de l’empresa de distribució alimentària de carn, a Ua1 Lleida Ràdio: "Segurament les empreses que comercialitzaven productes per particulars alimentaris sí que han vist una pujada bastant considerable, però en el nostre cas, que anavem molt enfocats en tema de producte, format i hosteleria, li ha d'encaixar molt particular per comprar. Hi ha hagut compres, però tampoc un creiexement molt exponencial. L'enfocament que tenim ara mateix és el què ens funciona".


Bresolí preveu que molts productors i moltes empreses que fins ara es dedicaven a distribuir els seus productes alimentaris a l’hostaleria consideraran fer un canvi en el seu model de comerç. En aquest sentit, creu que la venda a particulars a través d’Internet és una línia a seguir, però que dependrà de si el particular vol continuar comprant productes alimentaris online després del confinament. 

Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward