El present i el futur passen pels e-sports

Al llarg de les darreres setmanes, els amants de l’esport en general, molts, s’han hagut de conformar amb veure partits de bàsquet, de futbol, grans premis de MotoGP o Fòrmula 1, entre molts d’altres, de forma virtual i, fins i tot, sent ells mateixos qui controlaven als jugadors a través dels videojocs.


En aquest sentit, els esports electrònics, els e-sports, són ja no una cosa del futur, sinó una professió del present. Abans però d’entrar en matèria, millor que un professional d’aquest món com és el Néstor Barta “Sylphalion”, membre de Dead Rabbits Club, ens expliqui què són els e-sports: “Tenen diversos factors en comú amb els esports tradicionals però canviant el camp de futbol i la pista de bàsquet per l’entorn virtual depenent del joc. Són squads que competeixen amb d’altres i que treballen moltes hores juntes”.


I és que quina millor forma per demostrar que ja són una realitat, que parlant de xifres concretes: “A dia d’avui, amb xifres del 2019, al Mundial de League of Legends, per exemple, van moure 90 milions d’audiència en general amb pics de 5 milions d’espectadors. Els esports electrònica ja són l’ara”.


Uns esports electrònics que no només tenen a veure amb videojocs al voltant d’esports tradicionals, sinó també d’altres noms propis com League of Legends o Call of Duty, entre un grapat més.



Al utilizar este sitio web, aceptas nuestra política de cookies. ×
arrow_upward