Notícies

Les denúncies de consum a la demarcació de Lleida van caure un 17% el 2018

SSTT Empresa

Telefònica encapçala les empreses amb més reclamacions, seguida d'Orange, Vueling i Vodafone

Les denúncies de consum a la demarcació de Lleida van caure un 17% el 2018. Per contra, les reclamacions van augmentar un 5% respecte de l'any 2017. Així es recull en la Memòria 2018 de l'Agència Catalana de Consum.

Les telecomunicacions i Internet continuen sent els sectors amb més reclamacions, seguits dels subministraments d'electricitat, gas i aigua. Per companyies, Telefònica encapçala les empreses amb més reclamacions, seguida d'Orange, Vueling i Vodafone. La directora de l'Agència, Elisabeth Abad, ha destacat que l'any passat 6 de cada 10 reclamacions a la demarcació de Lleida es van resoldre per la via de la mediació, una xifra molt superior a la mitjana catalana.

Pel que fa a l'actuació inspectora, l'Agència va realitzar més de 1.300 actuacions a les comarques lleidatanes. Dues de cada tres es van fer en el marc de la recerca de productes insegurs. En total, l'any passat a Catalunya es van retirar del mercat més de 24.000 productes. La majoria van ser material elèctric i lluminàries i joguines.

Afegeix un nou comentari

CAPTCHA
Aquesta pregunta serveix per evitar el spam.