Notícies

Creixen les reclamacions i consultes dels consumidors lleidatans relacionades amb la sanitat privada i els serveis d'estètica i bellesa

Ajuntament de Lleida

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Lleida va atendre l'any passat més d'un miler de persones, nombre molt similar a la de l'any 2017

Creixen les reclamacions i consultes dels consumidors lleidatans relacionades amb la sanitat privada i els serveis d'estètica i bellesa. Tot i això, les telecomunicacions, els serveis bancaris i els serveis bàsics segueixen sent el principal motiu de consulta.

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Lleida va atendre l'any passat més d'un miler de persones, nombre molt similar a la de l'any 2017. Segons el regidor de promoció econòmica de la ciutat, Rafel Peris, són "xifres molt baixes tenint en compte el nombre d'establiments comercials que hi ha a la ciutat". Considera que aquest baix nivell de consultes és deu a "la implantació de bons hàbits de consum, tant per part de les empreses prestadores de serveis com per part del consumidor, que cada vegada està més informat i coneix més els seus drets".

Una altra dada que ha destacat Peris és que la Junta Arbitral de Consum ha tancat un 41% de les reclamacions amb acords gràcies a la mediació.

Aquestes xifres s'han donat a conèixer en el marc del Dia Mundial dels Drets del Consumidor, que se celebra el 15 de març.

Afegeix un nou comentari

CAPTCHA
Aquesta pregunta serveix per evitar el spam.